سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید
سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید

مراکز خرید کوالالامپور(2) - بازار ها و شاپینگ مال در مالزی

  

 

یکی از محبوب ترین مراکز خرید این شهر Mid valley Mega Mall در کوالالامپور است. این بازار ، بزرگترین بازار خرید در جنوب شرقی آسیا است. این بازار تحت پوشش یک منطقه بزرگ در حدود ۴.۵ میلیون مربع است. از زمان تاسیس آن در سال ۱۹۹۹ ، تا به حال بازدید کنندگان و خریداران بی شماری از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. در اینجا شما میتوانید سوغات ، لباسهای شیک و مد ، لوازم الکتریکی و بسیاری موارد دیگر را خریداری کنید. این بازار همچنین امکانات تفریحی و صرف ناهار را برای بازدید کنندگان فراهم آورده است.

بیتانگ واک کوالالامپور یکی از معروف ترین مراکز خرید در مالزی می باشد. هم گردشگران و هم ساکنان مالزی از آنجا دیدن میکنند .

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این شهر بزرگ است. این بازار با داشتن مغازه خرده فروشی و فروشگاههای متعدد سبب جذب تعداد زیادی از خریداران شده است.بازار مرکزی  کوالالامپور بزرگترین بازار مواد غذایی تازه در شهر است. این بازار در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است و پس از آن را تبدیل به مکانی برای درک فرهنگ ، هنر و صنایع دستی مالزی شده است. بیرون بازار مرکزی در کنار رودخانه آمفی تئاتری است که در آنجا می توانید عروسک گردانی ، اجرای رقص و موسیقی و دیگر برنامه های تفریحی مدرن را تماشا کنید. در داخل مرکز خرید ، تعداد زیادی از رستوران ها و کافه هایی وجود دارد که می توانید  در آن به خوردن غذاهای لذیذ بپردازید. 

 

بازار Jalan Pasar  بسیار منحصر بفرد بوده و تلفیقی از سنت و مدرنیته میباشد.

بازار Pudu  در مجاورت بازار Jalan Pasar قرار دارد. این بازار محل فروش میوه های تازه و سبزیجات است. هر چه زودتر برای خرید بروید میوه ها و سبزیجات تازه تری خریداری می کنید.

 

خیابان Petaling در کوالالامپور یکی از مناطق محبوب خرید در این شهر است. این خیابان یکی از پر طرفدارترین مناطق شهر است که مملو از شادی و نشاط است و توسط تعداد زیادی از مردم بطور روزمره بازدید می شود.

سونگی وانگ پلازا ، در کوالالامپور در منطقه Bukit Bintang از واقع شده است. که یکی از قدیمی ترین مراکز خرید از است که با تعداد زیادی از مغازه های مدرن و خرده فروشی ها پر شده است.



 PAVILION

اگر چه این مرکز خرید بزرگ اواخر سال گذشته برای بازدید عموم راه اندازی شد اما در اوایل امسال توسط نخست وزیر مالزی به طور رسمی گشایش یافت . پاویلیون با هزینه ساختی حدود یک میلیارد دلار آمریکا یکی از مدرنترین و بزرگترین مراکز خرید شهر کوالالامپور محسوب می شود . این مرکز بیش از ۴۵۰ فروشگاه دارد و اکثر آنها دارای مساحت های زیاد و دکورهای مجلل و پرهزینه است . در اینجا مجموعه ای از معروفترین و گرانترین مارک ها و علامت های تجاری صاحب نام جهان گرد هم آمده است که این باعث شده هر روزه جمعیت زیادی اعم از بازدید کننده ، خریدار و گردشگر از آن دیدن کنند . 
در طبقه های مختلف این مرکز و در قسمت هایی که مشرف به خیابان های اطراف است رستوران ها و کا فه های متعدد با صورت غذاها و نوشیدنی های جالب و متنوع سعی میکنند بازدید کنندگان را به غذا خوری های خود جلب کنند . تعداد زیادی از این رستوران ها و کافی شاپ ها که جزو لوکس ترین و معروف ترین های دنیا هستند برای اولین بار در مالزی و به صورت انحصاری در پاولیون شعبه دایر کرده اند .این مورد شامل طراح های صاحب نام و معروف مد جهان نیز شده است و آنها نیز نخستین گالری های خود را در آسیای  جنوب شرقی در این مجتمع خرید برپا کرده اند .
آدرس :
Jalan Bukit Bintang , Kuala Lumpur

IKEA

فروشگاه بزرگ آیکیا در منطقه دامنسرا ، عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد مورد استفاده در منازل و ادارات است . از مبلمان و رختخواب گرفته تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار حتی اتومبیل را می توان از این فروشگاه با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری کرد . 

من قبلا در مسافرت به اروپا از این فروشگاه زنجیره ای خرید کرده بود و واقعا فروشگاه کاملی است و مربوط به یک شرکت سوئدی است.

محصولات دارای علامت تجاری آیکیا علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل هستند . از دیگر امتیازات محصولات این فروشگاه به دلیل بسته بندی ابتکاری و ساده ، سهولت حمل و نقل و راحت بودن باز و بست آنها .

آدرس : Mutiara Damansara , Petaling Jaya
یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب

جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

    The Weld

مرکز خرید وِلد در مرکز شهر و منطقه تجاری ، اداری خیابان راجا چولان قرار دارد و نزدیک بودن به برج مخابراتی کوالالامپور آنرا به یکی از مراکز خرید پر تردد شهر مبدل کرده است .

این مرکز خرید علاوه بر داشتن بیش از ۳۵ فروشگاه که عرضه کننده انواع و اقسام پوشاک و لوازم تزیینی و لوکس هستند ، دارای مجموعه ای است از رستورانهای متنوع که در آنها با انواع خوراکیها و غذاهای خوش طعم از مشتریان پذیرایی می شود .

پارکینگ کافی و مناسب از ویژگی های آن می باشد .  

آدرس: 76, Jalan Raja Chulan , Kuala Lumpur

همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.




مرکز خرید سونگای وانگ             Sungei Wang Plaza

مرکز خرید سونگای وانگ از مراکز قدیمی خرید در کوالالامپور بوده و بیش از 30 سال از تاسیس آن می  گذرد . با وجود افتتاح مراکز خرید جدید و مدرن مانند پاولیون و استارهیل در اطراف آن از تعداد خریداران و بازدید کنندگان این مرکز خرید کاسته نشده و همچنان شلوغ و پر رونق است . واقع بودن در قلب شهر و متصل بودن به شبکه قطار منوریل دسترسی به این مکان را آسان کرده است .
آدرس:
Jalan Bukit Bintang , Sultan Ismail

پنج ساختمان دارد که در حدود ۵۰۰ مغازه را در خود جای داده است .این مجتمع عظیم خرید تعداد زیادی از فروشگاه ها و مغازه ها را برای فروش انواع محصولات اعم از لوازم الکترونیکی را در خود جای داده است .

 

مرکز خریدsuria KLCC که یکی از مدرن ترین مراکز خرید  در کوالالامپور می باشد در  مرکز شهر و در کنار برجهای دوقلوی پتروناس ، بلندترین سازه دوم در سراسر جهان واقع شده است.

 


.Bb Plaza 

دراین بازار کفش و کلاً جنس های ارزان وجود دارد

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد