سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید
سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید

پیام بازرگانی ! .... همین امروز

نوشتن این مطلب کاملا برخلاف نظم و روتین قبلی این وبلاگ هست ،  و من هنوز موفق نشدم خاطرات سفر سال گذشته به وان رو به اتمام برسونم !! و تاخیر های زیاد در بروز رسانی وبلاگ اصلا پسندیده نیست و موجب آزردگی دوستهای خوبی میشه که همیشه ما را شرمنده حضورشون میکنند


پست امروز یه جور سنت شکنی محسوب میشه و لابلای خاطرات وان میشه اون رو به یک پیام بازرگانی تشبیه کرد...دوست خوبمون فرشته خانم(کوله پشتی نارنجی) به من توصیه ای کرد " بنویسید آقا بنویسید. حتی اگه سفرنامه هم نه - چند خطی بنویسید... زیادی ساکت شده وبلاگتون."  و خوشبختانه این مطلب اولین پست مربوط به ایران هست اونهم تعلق داره به اصفهان که در واقع نصف جهانه ....


امروز صبح وقتیکه پس از یک شب خسته کننده در اتوبوس در راه رسیدن به اصفهان به دانشکده رسیدم ، در گوشه ای از فضای سبز دانشگاه با پدیده طبیعی جالبی روبرو شدم در واقع من جزء اولین نفراتی بودم که اون رو کشف کردم ...درختها و فضای سبز به شکل عجیب و باورنکردنی یخ زده بود و از آنسو تابش نور کم رمق خورشید اون رو براق تر و دیدنی تر میکرد ... قندیلهای آویزون و شبنم های روی چمن بسیار شگفت انگیز و جالب بودند قندیل های عمودی یا همون استلاکتیت از نوع یخی و استلاگمیت ستون مخروطی که در کف چمن ایجاد شده بود من رو یاد عکسهای اینترنتی انداخته بود.البته شاید برای دوستانی که در مناطق سردسیر زندگی میکنند صحنه معمولی و روتینی باشه ولی برای من تازگی داشت ...


بعد از اینکه من از زوایای مختلف از این پدیده عکس گرفتم، یه تعدادی از دانشجوها متوجه شدند و بساط عکس یادگاری هم پهن شد حیف که عکسها با موبایل هست و شاید نتونه اون زیبایی رو منعکس بکنه ...


اینهم یه گزارش تصویری داغ از یه روز سرد زمستانی (اول بهمن 1393) تقدیم به همه دوستان وبلاگی بالاخص دوستان اصفهانی مثل امین و مامانش "کوچه های اصفهان" و فرشته خانم  ...


بعضی از دوستان ممکن این سوال براشون پیش بیاد چطور وقت کردم اینجوری سریع و بموقع این مطلب رو بنویسم ، توضیح اینکه امروز دو امتحان رو باهم تنظیم کردیم و بلیط برگشت من هم ساعت 6 هست و در فاصله بعد از امتحان دوم و در یکی از کلاسهای دانشکده مستقر شدم و این مطلب را آپ کردم




























کم کم دانشجوهای دیگه این صحنه رو کشف کردند و ....
نظرات 19 + ارسال نظر
نیر چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام
عکسهای زیبایی بود برای ما که توجنوب زندگی میکنیم دیدن این عکسها جالبه اینجا آفتاب اجازه دیدن این مناظر را به ما نمیده اگر بعد از چند سال یه برفی هم بیا تا تصمیم بگیریم بیایم تماشا برف آب شده
موفق باشی

سلام نیر خانم برای من هم یه پدیده جالب و باور نکردنی بود (هست ) البته نمیدونم الان برم اونجا احتمال زیاد آب شده اند!!(حدودا ساعت 3:30 است !)

مریم (در کوچه های اصفهان) چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ http://darkoochehayeesfahan.blogfa.com/

سلام آقا بابک از دیدن عکسها خیلی لذت بردم چقدر زیبا قندیل بسته بود .این دقت و تیز بینی شمارا رسونده که به این پدیده توجه کردید.خیلی خوشحال شدم که یادی از ما کردید. سپاس فراوان از شما که از ما و وبلاگ ناقابلمون یاد کردید.
درضمن آقا بابک لورفتیدا! دانشگاه اصفهانی هستید دیگه. آفرین بر شما

سلام شما لطف دارید ... با توجه به اینکه شما ساکن اصفهان هستید آیا این یک پدیده عادی در اصفهان هست ؟

محمد صادق سبط الشیخ انصاری چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ http://khim.persianblog.ir/

بابک جان از عکسها که بسی لذت بردم. از سرعت ارسال عکسها در تعجبم. و فرشته درست میگه : بنویس. الان خوب شد. با افتخار لینک شدید

سلام ارادتمندیم .... عکسها به اندازه کافی گویای اون زیبایی نبود ... باشه سعی خودم رو میکنم .... ممنون

رضا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ http://safarbedigarsu.blogfa.com

سلام و درود فراوان
از این پست فوری به هیجان آمدم
یکی از خصوصیات گردشگران توجه به اطرافشان است و این مطلب کاملا در عکس های بالا مشهود و توجه شما به عناصر طبیعی اطرافتان ستودنی است
پاینده و برقرار باشید و در امتحانات موفق و سربلند

سلام ... شاید زیبایی طبیعی و خدادادی و تخلیه هیجان درونی دیدن چنین صحنه های منحصر بفردی، نقش اساسی در بروز رسانی سریع وبلاگ داشت !

الهام پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ

اخه دانشگاه اصفهانه.دلم براش یه ذره شده

سلام ...چه خوب ... برای شما خاطرات خوبش تداعی شد ... من هم علیرغم سختی های رفت و آمد شبانه ، برآیند خاطرات مثبتی تا اینجا برام بهمراه داشته ....

یک ساروی پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ

دست شما درد نکنه جالب بود . لذت بردم

سلام دوست ساروی عزیز ...ممنون از بازدیدتون

شیما و علی جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ب.ظ http://malish.blogfa.com

درود بر بابک عزیز
عکس ها گویا و زیبا بودن اما زیباتر از این تصاویر ذوق و فرصت شناسی ارزشمند شما بود
خوش و خرم باشین

سلام و احترام فراوان
ممنون
شما هم سلامت و شاد باشید

مینا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ http://minagohari.blogfa.om

درود بر شما دوست عزیز
عکس های بی نهایت زیبایی بود
!! از دیدنشون بسیار لذت بردم
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید

سلام ... ما هم از حضور شما مسرور شدیم فقط اینکه آدرس وبلاگتون قابل دسترسی نبود!

تاریخ جهان و تقویم تاریخ چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ب.ظ http://history.persianblog.ir/

سال 1386 بود و من همراه عده از دوستان در حال حرکت از تبریز به سوی شهر میانه بودیم . شب قبلش هوا بسیار مه آلود بود و همین مه باعث به وجود آمدن همچین یخهایی در روی درختان مسیر شده بود. منظره بسیار بدیعی پیش آمده بود اما ....

ما برای مراسم دفن یکی از همکاران می رفتیم که 2روز قبل در شرکت لابه لای یکی از دستگاهها له شده بود ....

هر وقت چنین مناظری می بینم اون لحظات برام تدائی میشه ....

سلام ... دوست نداشتم باعث یادآوری خاطرات بد براتون بشم متاسفم !!

توضیحتون در مورد دلیل این یخ زدگی جالب بود چون علتش واقعا برام جای سوال بود ! ... بعضی ها میگفتند شاید رو درخت ها شب قبلش آب پاشی انجام شده !!

هانیه یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ http://gozargah61.blogfa.com/

سلام.خیلی وقت بود به وبلاگتون سر نزده بودم.البته سر می زدم ولی می دیدم هنوز تو وان هستید

ولی الان این عکس ها کلی حالم رو خوب کرد.فوق العاده است.
خوش باشین.

سلام هانیه عزیز ... آره بد جوری تو وان گیر کردیم ولی قول میدم بزودی تموم میشه ....
راستی گاهی اوقات پروفایل شما در CSرو نگاه میکنم البته اگه اشتباه نکنم خانم ر... دی دیگه درسته ؟
ممنون که اومدی

هانیه دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ http://gozargah61.blogfa.com/

درود بر شما.ایشالا به زودی سفرنامه جدیدتون رو ببینیم.
بله تو سی اس هستم.هانیه رشیدی هستم.
خوش باشین.

سلام .... خوشبختیم ... ممنون .... ماشاء الله سرعت بروز رسانی سایت شما یه دفعه ای جهشی شد !! آفرین ...

فرناز دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ

سلامی دوباره ب شما دوست عزیز....
بله این پست رو هم دیدم عکسا مثل بقیه عکساتون عالی هستن....
خوشحال شدم جوابتونودیدم....امیدوارشدم خیلی زیاد به این وبلاگ ازین بعد بیشتربه وبلاگ قشنگتون سرمیزنم...با آرزوی موفقیت بیشتربرای شما.تادرودی دیگر بدرود.

فرناز خانم آشنایی با شما باعث خوشحالیه ... بیاید خوشحال میشیم ....

آسی یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ب.ظ http://safarebarani.blogfa.com

با سلام
عکسها بسیار زیبا بودند
بیصبرانه منتظر ادامه سفرنامه وان هستم .
با اجازه لینکتون کردم
http://safarebarani.blogfa.com

سلام از آشنایی با شما خرسندیم شما هم با افتخار لینک شدید...

احسان جعفری سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ق.ظ http://ehsan29.blogfa.com

سلام بابک جان
بسیار عالی بود،این را میشود گفت شکار لحظه ها.لحظه ها یی که شاید تکرار نشود.البته جاهایی که برف میاد شاید طبیعی باشه ولی اینکه یدفعه چیزی مشاهده کنی و فکرت رو مشغول کنه و ازش یه سوژه بسازی مهم هست.
موفق و تندرست باشید.
سری هم به کلبه ی محقر و مجازی اینجانب بزنید خوشحال میشم.
بدرود و خدا نگهدار

سلام احسان عزیز ... آره واقعا شکار خوبی بود چون تا مدتها از دیدن تصاویر لذت می بردم البته الان هم بازهم برام جالبه ... حتما در خدمت شما هستیم

جعفریان جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ http://sisakht-tourism.blogfa.com

درود بر شما
امیدوارم بهار امسال فرصت بازدید از سی سخت رو داشته باشید
بسیار زیباست هنر خداوند

پیروز باشید

سلام ... امیدوارم بتونیم مرخصی هامون رو مدیریت کنیم ... خوش اومدید

فرشته سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.palvar70.blogfa.com

آقا دست مریزاد.....چه کشفیاتی
منتظر اکتشافات بعدی شما هستیم...در ضمن یه آفرین هم برای سرعت آپلود...14442

سلام فرشته خانم ... خوش اومدید ...

نیر چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام
این طولانیترین پیام بازرگانی که تا به حال دیدم روی شبکه های ماهواره ای رو سفید کردی کی میری برنامه بعدی
منتظرم

سلام ... سال نو شما پیشاپیش مبارک ...آره واقعا من هم خیلی از این موضوع خسته شدم

abbas سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ب.ظ

بابک عزیز سال نو و بهار رو به تو و خانواده گرامیت تبریک عرض می‌کنم و آرزوی شادی و نیکبختی برایتان دارم به پسر عزیزت هم سلام مخصوص برسان امیدوارم در سال جدید باز هم سری به این طرفها‌ بزنید و بتوانیم از نزدیک زیارتتان کنیم

سلام آقا عباس عزیز دلمون واستون حسابی تنگ شده بود ... ممنون که از ما یاد کردید ...سال نو شما هم مبارک باشه شاد و سالم باشید ...

لبخند سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:32 ب.ظ http://donyayenazanin68.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ وعالی بودن

سلام ... ممنون که اومدید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد