سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید
سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

سفر - کوچ سرفینگ - تجربه متفاوت

این وبلاگ صرفا ماحصل تجربیات شخصی من است ... لطفا برای برقراری هرگونه ارتباط صرفا از قسمت نظرات استفاده بفرمایید

داوری بخش وبلاگ دومین جشنواره سفرنگاری ناصرخسرو به پایان رسید

امروز از طریق دوستان وبلاگی (آقا شهریار و شیما و علی عزیز) متوجه شدم که "سفر کوچ سرفینگ تجربه متفاوت"  در دومین جشنواره سفرنگاری ناصرخسرو جزء 11 وبلاگ برگزیده قرار گرفت ، از جهتی این خبر باعث خوشحالی من شد چون با شنیدن این خبر انرژی مثبتی به من منتقل شد و من رو به ادامه راه امیدوارتر کرد ،و از سوی دیگر انتخاب و قرار گرفتن این وبلاگ در کنار وبلاگ نویسای خوش استایل دیگه ، یک کم برام غیرمنتظره بود!

راستش خیلی در مورد این جشنواره و برگزاری اولین دوره اون اطلاعاتی نداشتم و نوشته های من هم کاملا  منطبق با آیتم های جشنواره نبود ولی لطف داوران بود که ما رو در کنار دوستان باتجربه و دست به قلم قرارداد...


اینروزها نوشتن برام خیلی سخت تر شده ، کمبود وقت و مشکلات روزافزون فعلی ! (...! )

و سخت تر شدن شرایط سفر و همه و همه ... رو آدم اثر منفی میذاره و انرژی مثبت رو در وجودم کمررنگ تر میکنه ولی  دوستای عزیز ی که با کامنت هاشون باعث دلگرمی میشن من رو به ادامه نوشتن هدایت میکنند.


متن این خبر برگرفته از سایت رسمی جشنواره و اسامی سایر دوستان منتخب در دومین دوره به شرح زیر میباشد:


http://www.safarnegar.com/news/

داوری بخش وبلاگ جشنواره ناصرخسرو به پایان رسید داوری وبلاگ‌های شرکت‌کننده در دومین دوره‌ی جشنواره ناصرخسرو به پایان رسید. از بین 68 وبلاگ شرکت کننده در این جشنواره تعداد 11 وبلاگ به دور نهایی راه پیدا کردند. داوری این بخش توسط خانم‌ها سمیرامنفرد، شادی گنجی، نسیم یوسفی و آقایان علیرضا عالم‌نژاد، پرویز شجاعی و جعفر ادریسی انجام شد.

دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی ناصرخسرو با تشکر از تمام وبلاگ‌ نویسانی که در این بخش شرکت کرده بودند اسامی یازده وبلاگ راه یافته به دور نهایی جشنواره را اعلام می‌کند:
BeinABein.com
mirzabad.com/archive/categories/travel.php
nakisa-nooraee.com/travel.html
malish.blogfa.com
ali1341.blogfa.com
l10010100l.blogfa.com
peyamnama.blogfa.com
travle.blogsky.com
m4taghi.blogfa.com
darmasir.com
masouddianat.com





مراسم اختتامیه‌ی دومین دوره‌ی جشنواره ملی سفرنگاری ناصرخسرو پنجشنبه 5 بهمن ماه در تالار اصلی برج میلاد برگزار شد. دبیرخانه‌ی جشنواره با تشکر از تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره اسامی نفرات برتر را به شرح زیر اعلام می‌کند:‏
برگزیدگان بخش وبلاگ
رتبه اول: محمد گائینی، نویسنده‌ی وبلاگ ایران را بگردیم http://beinabein.com/
رتبه دوم: نکیسا نورائی نویسنده وبلاگ "سفر آوردهای نکیسا" http://nakisa-nooraee.com/travel.html
رتبه سوم: حمید سلطان آبادیان نویسنده وبلاگ "در مسیر"http://darmasir.com/persian/

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلی حکیم پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.l10010100l.blogfa.com

سلام و عرض ارادت
تبریک می گم از اینکه اسم وبلاگتون رو توی 11 وبلاگ برتر جشنواره دیدم دوست خوبم!
موفق باشید

سلام خانم حکیم
از توجه شما متشکرم و من هم متقابلا به شما بخاطر وبلاگ وزین "سرک" تبریک میگم .... در یه فرصت مناسب حتما از مطالب خوبتون استفاده خواهم کرد

رضا پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ http://safarbedigarsu.blogfa.com

بابک جان
سلام
تبریک می گم
بسی جای خوشحالی و افتخار

سلام متشکرم .... توجه دوستان خوبی همچون شما باعث میشه این راه نه چندان آسون رو ثابت قدم دنبال کنیم

مسعود پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.masouddianat.com

با عرض سلام.
من هم به شما تبریک میگم و خوشحالم که با شما آشنا شدم.
موفق باشید.

سلام مجدد مسعود جان با اجازه شما وبلاگ پرمحتوی شما رو لینک کردم
من هم از آشنایی با شما خرسندم...

فرشته جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://orangebackpack.blogfa.com/

سلام آقا بابک.
انتخاب وبلاگتون رو در لیست وبلاگهای برتر سفرنویسی تبریک میگم.
موفق و سلامت باشید.

سلام خانم فرشته
خیلی ممنون ... ما که از نوشته های شما همیشه درسهایی جدیدی یاد میگیریم و شاید قرارگرفتن در این لیست ماحصل و تاثیر نوشته های شما و سایر دوستان اهل قلم باشه...
موفق باشید

شیما و علی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://malish.blogfa.com

سلام بابک عزیز
بازم عرض تبریک داریم. ایکاش امکان این بود که تو این مراسم از نزدیک می دیدیمت. مثل همیشه برات آرزوی موفقیت داریم.
برخلاف نظرت، ما وبلاگت رو خیلی دوست داریم. بیشتر 11 وبلاگ انتخاب شده (البته به جز مال ما!) فوق العاده بودن و جالب اونکه شب قبل از مسابقه وقتی ما تو جمع دونفرمون این وبلاگ ها رو باهم مقایسه می کردیم عملا از نگاه ما هم این 3 وبلاگ در جمع 5 وبلاگ برتر قرار گرفت.
خوبی این 11 وبلاگ اینکه هر کدوم یک سبک و استایل مختلفی هم تو سفر کردن دارن و هم تو نوشتن. یکی با دوچرخه سفر می کنه و یکی مثل تو تجربیات کوچ سرفینگ رو با قلم فوق العاده ات شرح می ده و ... .
همه اینا رو گفتیم اما اجازه بده یه انتقادم ازت بکنیم که شاید تکراری شده و اون اینکه خیلی دیر به دیر می نویسی!!!!
پیشنهاد ما اینکه چون پست هات خیلی طولانیه بهتره هر قسمت رو به 3 یا 4 قسمت تقسیم کنی اما هر هفته یا 10 روز حداقل یه پست داشته باشی.
مطمئنا سال آینده شما هم در زمره برندگان نهایی خواهی بود.
موفق باشی

سلام ... من هم دوست داشتم شما و سایر دوستان رو در آنروز ملاقات کنم ولی درگیر یه جشنواره کشوری دیگه و کنگره بین المللی در همون نزدیکی ها بودم (سالن همایش های رازی) بودم (کنگره CG) ...

راستش وقتی وبلاگ مخاطب پیدا میکنه مسئولیت نویسنده هم بیشتر میشه و نتیجتا کار هم سخت تر میشه ...

انتقاد شما رو میپذیرم و قبول دارم ولی با توجه به شرایطی که دارم ایجاد تغییر خیلی سخته ولی غیر ممکن نیست ...

abbas یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.hanger.blogfa.com

پس فقط من نبودم که از نوشته‌ات لذت بردم موفق باشی‌

جناب عباس خان .... کامنت های خوب شما همیشه مشوق من بوده و این موفقیت رو مدیون مخاطب های خوبی همچون شما میدونم ....

Mahmood چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام
من عکاس هستم.
جهت عکاسی قصد سفر به هند و نپال رو دارم .از طریق زمینی .آیا این امکان وجود داره از تجربیات شما استفاده کنم؟

با سلام خدمت دوست عزیز
راستش رسیدن به هند از طریق مرزهای زمینی خیلی توصیه نشده چون همانطوریکه میدونید از طریق افغانستان که صلاح نیست و کشور پاکستان هم خیلی مورد تائید نیست ولی یکی از دوستان کوچ سرفینگ از برگزاری مراسم روزانه بین مرز دو کشور بسیار تعریف میکرد

در مورد عکاسی هم بگم تا دلتون بخواد سوژه برای تصویر برداری پیدا خواهید کرد

ولی در داخل هند براحتی میتوانید از سیستم ریلی استفاده کنید فقط توصیه مهم اینه که بلیط ها رو زودتر خریداری کنید چون جمعیت هند زیاده و شاید در بعضی مسیرها خرید بلیط راحت نباشه
کیفیت قطار ها هم با توجه به نوع بلیط میتونه متفاوت باشه
ولی تاخیر و کندی جزء لاینفک مسافرت زمینی در هنده
اتوبوس ها بسیار کند و قطار ها هم همینطور تردد میکنند

صنم دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://manoeu.blogsky.com

سلام
من تازه سرم خلوت شد
انتخاب وبلاگتون برای داوری نهایی رو تبریک میگم.
همیشه شاد و پیروز باشید.

سلام خانم صنم ... متشکرم ... از بروزرسانی با تاخیر وبلاگتون معلوم بود سرتون شلوغه ...خوشحالم که خلاصه سرتون خلوت شد من هم آرزوی یه همچین روزی رو دارم !

حانیه یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://gozargah61.blogfa.com/

با اینکه خیلی دیر شده ولی تبریک من رو هم بابت برگزیده شدن وبلاگتون بپذیرید.به امید سفرهای تازه و نوشتن هر چه بیشتر خاطرات.....

مرسی حانیه عزیز امیدوارم سال آینده وبلاگ شما رو هم در لیست برگزیده ها ببینیم.... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد