X
رایتل

خداحافظی از برلین و پرواز به دانمارک

سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

بعد از برگشت به خونه آنه در حالیکه مشغول جابجایی و مرتب نمودن وسایل خودمون بودیم صدای آشنایی به نظرم رسید اولش شک کردم ولی صدای زمزمه یک آهنگ ایرانی توجه من رو به خودش جلب کرد ..... آره صدا مربوط به امیر بود دوست ایرانی آنه که امشب به خاطر حضور ما اومده بود کلی از دیدنش خوشحال شدیم و از ایران گفتیم و گفت و از خاطرات 30 سال پیش ایران و از زندگی پراز تلاطمش و همه چیز ... امیر تو برلین تاکسی داشت و در مسیر بیمارستان تا خونه با آنه آشنا شده بود و رفاقت اونها به مرور زمان قوی تر شده بود و رفتار آنه نشون میداد که علاقه و احترام خاصی نسبت به امیرداره  و به پیشنهاد آنه و امیر ، قرار شد که بازدید شبانه ای از برلین و بعضی از خیابانهای برلین شرقی و غربی داشته باشیم قبل ازاین برلین گردی شبانه به رسم یادبود صنایع دستی که با خودمون آورده بودیم به آنه تقدیم کردیم که خیلی خوشحال شد و....

تاکسی امیر ماشین شیک و خوبی از KIA بود و با حوصله خاصی جاهای دیدنی برلین رو به ما نشون میداد و با توضیحات فارسی امیر این بار برلین رو به روایت یک ایرانی دیدیم و لذت بازدید روزانه ما دوچندان شد از امیر خواستم که اگه امکان داره جلوی دروازه مشهور TOR یه توقف کوتاهی داشته باشیم  تا من بتونم چند تا عکس یادگاری در شب بگیرم که اون با خوشرویی قبول کرد ...

نمایشگاه اتومبیل در برلین -- تحویل فوری  بوگاتی !! شرایطی .... رقیب جدی ایران خودرو و سایپا در برلین

بعد از نیمه شب به خونه رسیدیم امیر پیشنهاد داد که صبح ما رو به فرودگاه برسونه چون اونطوریکه میگفت برلین 2 تا فرودگاه داره و اون فرودگاهی که ما باید بریم دسترسی بهش یک کم سخته و ممکنه برامون ایجاد استرس بشه با خوشحالی پیشنهادش رو قبول کردم چون واقعا ما رو نجات داد !    و با اوج خستگی زودتر از اونی که فکرش رو بکنید به خواب رفتیم

صبح زود پس از خداحافظی از  آنه با امیر به سمت فرودگاه رفتیم و پس از چک کردن پرواز از تابلوی پروازها که قبل از ورودی فرودگاه بود ترمینال مربوطه رو پیدا کردیم و با تشکر از امیر به سمت سالن اصلی پرواز خروجی رفتیم ...

فرودگاه تگل برلین

وقت زیادی داشتیم و این فرصت مناسبی بود برای کنجکاوی در داخل فرودگاه ، در سالن انتظار مسافرین خسته بر رروی صندلیها لم داده بودند و بعضی ها هم براحتی دراز کشیده بودند که برام تو کشور با کلاسی مثل آلمان یک کم غیر منتطره بود  ...

خطوط هواپیمایی اسکاندیناوی --SAS

با نظم خاصی و بدون درد سر در زمان موعود و بدون تاخیر سوار هواپیما شدیم هواپیمای کوچک اسکاندیناوی  اولین پرواز با یه خط هواپیمایی خارجی برای ما بود که تجربه خوب و راحتی بود مهماندار مودب و منظم هواپیمای کوچک و تمیز و مسیر یک ساعته چیزهایی بود که تو ذهنم باقیمانده ... تو مسیر هم فقط با یک پاکت آبمیوه از ما پذیرایی کردند  و زودتر از انتظار به آسمان کپنهاک رسیدیم .....

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo